CORVAX

CORVAX é un dúo formado en 2018 por Laura Iturralde ás visuais e o músico Xavier Núñez na electrónica. Xuntos ofrécennos unha orixinal exoeriencia na que son, imaxe e luz únense para levarnos a través dunha viaxe de texturas e melodías inspiradas nun lonxano universo alieníxena.
As imaxes son xeradas a tempo real mediante cámara en vivo: trátase dunha constante experimentación en base a distintos materiais como ferrofluídos, imáns ou láseres. A música, tamén xerada en vivo contén amplas zonas de improvisación, aquí é onde reside un dos principais atractivos de este directo.
CORVAX es un dúo formado en 2018 por Laura Iturralde a las visuales y el músico Xavier Nuñez en la electrónica. Juntos nos ofrecen una original experiencia en la que sonido, imagen y luz se unen para llevarnos a través de un viaje de texturas y melodías inspiradas en un lejano universo alienígena. 
Las imágenes son generadas a tiempo real mediante cámara en vivo: se trata de una constante experimentación en base a distintos materiales como ferrofluídos, imanes o láseres. La música, también creada en vivo contiene amplias zonas de improvisación, aqui reside unos de los principales atractivos de este directo.
recording39
DSC08791.jpg
Advertisements